Адміністратори TomoClinic вдосконалюють діалог з пацієнтами

Оncological Center TomoClinic>Наші новини та статті>Адміністратори TomoClinic вдосконалюють діалог з пацієнтами

Нашим адміністраторам доводиться щоденно розмовляти з онкологічними пацієнтами або тими, хто тільки проходить складний діагностичний шлях з аналізами та дослідженнями. Так, пройти, дочекатися результату діагностики й сприйняти його — це дуже складно і виснажливо. В той час як лікарі намагаються якомога якісніше пролікувати пацієнта від онкології.

Але саме адміністратори стають надійною зв’язуючою ланкою між пацієнтом та лікарем. І саме на їх плечі лягає тягар щоденних обов’язків: зрозуміти, заспокоїти пацієнта, передати всю необхідну медичну документацію, зробити потрібні записи.

Команда адміністраторів, рецепції і контакт-центру TomoClinic зараз проходить щорічні курси підвищення кваліфікації задля того, щоб діалог пацієнтів з лікарями був досконалим. Впродовж занять наша команда аналізує записи минулих розмов для того, щоб краще розумітися на питаннях і відповідях у майбутньому та швидше допомагати нашим пацієнтам.

Адміністратори TomoClinic опановують корисні й цінні в роботі навички:

1. Намагаємося відчути стан кожного з пацієнтів.
2. По максимуму зберігаємо самовладання, розуміючи ваші емоції та бажання швидше отримати відповідь.
3. Знаходимо інструменти для якісного врегулювання ситуації.

На курсах підвищення кваліфікації наші адміністратори отримують можливість стати краще: практикуються в ролях, відпрацьовують вербальні й невербальні аспекти комунікації, які відчуваються співрозмовником на підсвідомому рівні. Але найголовніше, чому навчаються на таких заняттях адміністратори TomoClinic — це талант підтримки за будь-якої ситуації.

Намагаємось знаходити підхід до кожної людини і пропонувати вам наш щирий сервіс! Ви та ваше здоров’я нам не байдужі!​

 

Задати питання