Пн-Пт: 08:00-21:30 Сб: 08:00-20:00 info@tomocenter.com.ua

Якісний діалог сімейного лікаря та онкопацієнта можливий

Онкологічний центр TomoClinic>Наші новини та статті>Якісний діалог сімейного лікаря та онкопацієнта можливий

Про це та інше розмовляли на вебінарі з онкопсихологом TomoClinic Антоном Покалюхіним минулої суботи. Організаторами події стали проекти, які спеціалізуються на підтримці онкохворих: Global Doctor, First Mediсal Foundation та Cancel/R.

Чому комунікація сімейного лікаря з хворим на рак важлива?

Онкопсихолог Антон Покалюхін стверджує: «Сімейний лікар — це перший спеціаліст, який може запідозрити злоякісний процес й спрямувати пацієнта до онколога, а також той медик, хто контролює хворого після лікування й займається реабілітацією. Але кожному пацієнту потрібна не тільки медична, а й психологічна підтримка — особливо в момент, коли життя посилає випробування такою підступною хворобою».

Тому сімейні лікарі мають дотримуватися певних правил:

  • правильно обговорити діагноз та переконати пацієнта слідувати запропонованому протоколу лікування
  • дати потрібну інформацію у повному обсязі, не залякуючи пацієнта страшним діагнозом
  • формувати правильну лінію поведінки, враховуючи психологічний аспект ведення онкопацієнта (психологічні особливості та емоційні реакції)
  • налагодити та встановити довірливий діалог не тільки з хворим, але й з його оточенням, близькими й родичами
  • мотивувати та вчити хворого продовжувати жити з онкопатологією, співпрацюючи з ним та підтримуючи на кожному етапі лікування
  • поліпшити якість медичного сервісу та ефективність супроводу онкопацієнтів

Тож онлайн-вебінар «Комунікація сімейного лікаря з онкологічним пацієнтом» став надихаючою подією, що надасть впевненості у роботі та вкаже нові шляхи встановлення контакту між спеціалістом та хворим.

Задати питання