Головна/Переваги променевого лікування у TOMOCLINIC
11.04.2024
Лікування

Переваги променевого лікування у TOMOCLINIC

Використання іонізуючого випромінювання з лікувальною метою – один з основних методів лікування раку, що застосовується у 60-70% всіх онкологічно хворих пацієнтів. Відділення променевої терапії у TomoClinic – це сучасний медичний центр, в якому впроваджено останні досягнення науки і техніки – передові методи опромінення, що гарантують пацієнтам високу результативність лікування.

Принцип дії променевої терапії

Променева терапія (або радіотерапія) – це метод лікування, який використовує високоенергетичні промені, щоб знищити ракові клітини та зупинити їх поділ та розмноження. Ці промені можуть бути спрямовані на уражену ділянку з різних кутів, щоб максимально точно вплинути на пухлину, зберігаючи при цьому навколишні органи та тканини неушкодженими.

Чому варто отримати променеве лікування саме в TomoClinic?

• Найбільший досвід променевого лікування в Україні – понад 1500 пацієнтів щорічно!
  • Саме у TomoClinic вперше в Україні було проведено тотальне опромінення всього тіла!
  • Відділення променевої терапії оснащене двома сучасними лінійними прискорювачами. Новітнє обладнання дозволяє значно зменшити променеві реакції, які виникають під час лікування, та нівелювати ризик виникнення ускладнень після проходження курсу променевої терапії.
  • Лікування проводить найкраща команда лікарів і медичних фізиків в Україні. Наші фахівці забезпечують лікування на найвищому рівні, що відповідає світовим стандартам.
  • Радіотерапія проходить у суворій відповідності міжнародним протоколам, які показали свою ефективність в численних клінічних дослідженнях.
  • Променеві терапевти розробляють індивідуальний план лікування для кожного пацієнта, враховуючи його унікальні потреби та характеристики захворювання.
  • Мета променевої терапії в нашому центрі – не тільки знищити пухлинні клітини (з найвищою точністю), важлива увага приділяється якістю життя пацієнта під час та після лікування.
  • У TomoClinic відсутні черги. Це дає пацієнтам змогу якнайшвидше розпочати лікування та повернутися до радощів життя.
  • Лікування може проводитися амбулаторно, тобто пацієнт не повинен залишатися у клініці, якщо цього не вимагає стан його здоров’я.
  • Пацієнтам та особам, що їх супроводжують, які приїжджають в клініку з інших міст або країн, TomoClinic пропонує розміщення в стаціонарі, який не поступається за рівнем комфорту готелям найвищого класу.
  • У TomoClinic діє також безоплатна госпіталізація в рамках НСЗУ, але лише для пацієнтів за медичними показами, які вирішуються лікарем на консультації.
  • В процесі лікування пацієнт перебуває під наглядом команди лікарів різних спеціалізацій: онкологів, променевих терапевтів, клінічних онкологів та радіологів, медичних фізиків, та координаторів.
  • TomoClinic проводить променеву терапію для пацієнтів БЕЗКОШТОВНО! За лікування сплачує держава, завдяки співпраці TomoClinic з НСЗУ та сприянню Кабінету Міністрів України.

Променева терапія в TomoClinic: від консультації до лікування

tomoclinic_26

Променева терапія має певний цикл, який складається з наступних етапів:

1. Консультація лікаря променевої терапії, що включає в себе: огляд пацієнта; консультація за вже наявними документами; призначення (за необхідності) додаткових обстежень; повторна консультація за підсумками обстежень .

2. Передпроменева топометрична підготовка з використанням комп’ютерної томографії (так звана розмітка). До початку променевої терапії лікар визначає точне розташування пухлини та її розміри за допомогою КТ; фіксується спеціальне положення пацієнта, щоб забезпечити точне підведення дози на пухлину. Саме цей важливий етап дозволяє фахівцю визначити покази до лікування, обрати методику, кількість сеансів, дози опромінення; спрогнозувати можливі променеві реакції та розробити необхідних комплекс заходів до їх максимального усунення.

3. Оконтурювання лікарем запланованого об’єму опромінення та оточуючих здорових структур для чіткого визначення мішені, яку треба опромінити та ділянок, які треба виключити із зони опромінення.

4. Планування променевої терапії медичним фізиком. Важливий етап, на якому інженер-радіолог проводить високоточне комп’ютерне планування лікування за допомогою програмного забезпечення. Медичні фізики розраховують найбільш ефективну доставку дози до пухлини: розміри, напрямки та кількість полів опромінення, а також розподіл дози.

5. Перевірка плану лікування на моделі-фантомі (з дозиметрією), під час якої контролюється доза опромінення, розрахована спеціальною комп’ютерною програмою. Це складна математична модель, яка задає дані лінійному прискорювачу для перевірки ефективності плану лікування, створеного медичною командою для пацієнта.

6. Безпосередньо сеанс лікування пацієнта. Променева терапія відбувається згідно міжнародним сучасним стандартам, з індивідуальним підходом до кожного пацієнта та максимальною увагою до багатьох особливостей захворювання (вид, стадія, локалізація).

На кожному етапі працюють спеціалісти високого рівня, від яких залежить результат лікування. Але окрім експертності та досвіду фахівців, важливу роль відіграють технології та обладнання, на якому буде проводитися лікування. Відділення променевої терапії TomoClinic оснащене двома сучасними лінійними прискорювачами, що забезпечує безперервну роботу апаратів без потреби заміни джерел випромінювання.

Переваги сучасних лінійних прискорювачів у TomoClinic

Ми використовуємо тільки найсучасніше безпечне обладнання і новітні методи опромінення. Наші пацієнти отримують найкращі можливі результати лікування із збереженням високої якості життя. Технології IMRT і IGRT, впроваджені в систему лінійних прискорювачів TomoClinic, дозволяють:

• опромінювати пухлини, незалежно від їх розміру, форми та розташування;
  • значно зменшити променеві реакції, які виникають під час лікування, та нівелювати ризик виникнення ускладнень після проходження курсу променевої терапії;
  • мінімально впливати радіацією на здорові тканини, що знаходяться у безпосередній близькості до пухлини;
  • максимально захистити від опромінення здорові органи та системи організму пацієнта;
  • доставляти точно в межі новоутворення високі дози іонізуючого випромінювання, що призводить до руйнування ракових клітин в ньому;
  • забезпечити максимальний комфорт для пацієнта під час лікування, у тому числі й шляхом скорочення загального часу опромінення;
  • контроль параметрів лікування комп’ютерною системою — гарантія точності всіх налаштувань при кожному сеансі опромінення;
  • автоматична перевірка правильності налаштувань, які задаються на панелі управління прискорювача, що виключає ймовірність помилки;
  • лінійні прискорювачі TomoClinic не містять радіоактивних елементів (наприклад, кобальту), вони самостійно генерують випромінювання, тому не є загрозою радіоактивного забруднення навколишнього середовища.

Переваги лікування у TomoClinic

Обираючи місце для лікування пацієнти мають звернути увагу на низку факторів, які є ключовими. У прагненні бути найкращими на ринку медичних послуг, ми надаємо сервіс, який відповідає найвищим вимогам. Наша клініка забезпечує комфортні умови для пацієнтів та їх родичів, що в свою чергу поєднує доступну медицину в умовах приватного медичного закладу. 𝐓𝐨𝐦𝐨𝐂𝐥𝐢𝐧𝐢𝐜 надає повний цикл обслуговування: ви можете отримати будь-яку послугу – від однієї консультації до комплексного обстеження та лікування в одному місці. Нам важливо йти в ногу з часом і тому ми ретельно слідкуємо за появою нових технологій та активно впроваджуємо їх.

Ми створили ідеальні умови для комфортного та якісного лікування пацієнтів, об’єднавши найкращі технології, професійну команду та комплексний підхід. Ми гарантуємо доброзичливе та дбайливе ставлення до кожного пацієнта, атмосферу тепла та підтримки. Крім високоякісного медичного обслуговування, 𝐓𝐨𝐦𝐨𝐂𝐥𝐢𝐧𝐢𝐜 пропонує психологічну підтримку та програми допомоги пацієнтам і їх сімʼям.

У нас працює найкраща, досвідчена, висококваліфікована команда фахівців, а тисячі вдячних відгуків від пролікованих пацієнтів – найвищий показник довіри та бездоганної репутації клініки. Для перемоги над захворюванням у пацієнтів і лікарів TomoClinic є максимум можливостей для найбільш результативного та ефективного лікування.

Наголошуємо, що за Програмою медичних гарантій консультацію променевого терапева та променеве лікування у 𝐓𝐨𝐦𝐨𝐂𝐥𝐢𝐧𝐢𝐜 можна отримати БЕЗОПЛАТНО!

Не зволікайте, записуйтесь на консультацію променевого терапевта у TomoClinic та отримайте високоякісну медичну допомогу, яка відповідає найкращим світовим стандартам!

Дякуємо, що дочитали до кінця
Дякуємо, що дочитали до кінця Будемо раді, якщо скопіюєте посилання клікнувши на “Поширити матеріал” та розкажите про цю статтю вашим друзям.