Дякуємо!
Ми ділимося з вами відгуками пацієнтів, тому що це важливо для всіх — і для тих, кому потрібна допомога, і для нашої медичної команди. Адже слова, які сказані щиро, від душі, надихають, мотивують, підтримують і допомагають нам працювати з максимальною віддачею.
А знаєте, хто входить до нашої команди? Не тільки лікарі, медсестри і адміністратори. Це ще і співробітники, яких ви не бачите, але які з раннього ранку і до пізнього вечора відповідають на ваші звернення. Вони першими вислухають вас, розберуться у вашій проблемі, дадуть відповіді на питання, узгодять з вами зручний час прийому, запишуть вас на консультацію або обстеження, або лікувальну процедуру.
Без них неможлива була б діяльність клініки.
Саме вони, наші «бійці невидимого фронту» часто вносять ясність у ситуацію —з першого дзвінка, з першого звернення. Наші «бійці» завжди зрозуміють вас, роз’яснять все і заспокоять. Нерідко після бесіди зі співробітниками колл-центру з’являється визначеність, і тоді ви вже точно знаєте, яким буде наступний ваш крок у нашій клініці.
Але … на відміну від медичного персоналу, їм так рідко дякують. Адже їх «не видно». Тому ми з радістю ділимося подією, яка (маємо зізнатися) відбулася вперше.
Щоб подякувати нашому консультанту, оператору колл-центру Юлії Решетніковій, до нас спеціально прийшла пацієнтка Баздирєва Любов Олексіївна з чоловіком. Причому прийшли вони саме в колл-центр, знайшли наших «невидимих» у клініці і сказали Юлії про те, як вдячні за увагу, за терпіння, чуйність і професіоналізм. Їм довелося часто переносити час прийому, а Юлія кожен раз вникала в ситуацію і допомогла підібрати зручний графік відвідування клініки. Для Любові Олексіївни це було вкрай важливо.
«В очах наших відвідувачів було стільки тепла, світла, а слова подяки звучали так щиро, що всі ми були зворушені і схвильовані», — поділилися враженнями співробітники колл-центру.
Юленько, ми теж дякуємо тобі! Виходимо з «підпілля».
Дорогі наші консультанти, оператори колл-центру, дякуємо всім вам!
