Ми часто публікуємо інформацію щодо центру TomoClinic, послуг, лікарів. Але чомусь забуваємо про те, що не завжди є у фокусі уваги, але за що ви нам найчастіше кажете щире «спасибі».
Днями ми публікували ваші теплі відгуки на нашу адресу, відчували вдячність за це і дійшли до певної думки. У своїх зверненнях до нас ви перелічуєте все те, що нам здається загалом прийнятною нормою для будь-якої сучасної клініки світового масштабу і що вважається як must-have в медицині. Стандартами, які мають бути. «Клей», без якого неможлива взаємодія між лікарем та пацієнтом.
Це й теплота у спілкуванні з пацієнтами, посмішки й добрі слова наших співробітників, комфортна постіль після важкого дня лікування та дієтичне блюдо на сніданок, яким хочеться ласувати.
Все те, чим ми огортаємо кожного пацієнта. Що створює атмосферу дома й родини. Що важливо для всіх — тим, кому потрібна підтримка й допомога, і для нашої медичної команди. Адже саме це загалом створює в TomoClinic щирий, надихаючий та мотивуючий простір. Те, що допомагає пацієнтам одужувати, підтримують у скрутну годину, на відстані від рідних міст та близьких людей поруч.
Які ж ці речі — такі звичайні для нас і такі приємні для вас?
1. Людяність та доброта, спрямовані на пацієнтів з
першого візиту до клініки або дзвінка, відповідаючи на будь-які запитання, відкидаючи зайві тривоги та надаючи корисну інформацію. Нещодавно ми отримали один з таких відгуків:
«Хочу выразить благодарность за доброту, за заботу, за вашу терпимость и внимательность. У вас очень хороший персонал. Дай Бог нам больным и вам хорошего здоровья».
2. Уважне, душевне й доброзичливе ставлення до хворих, адже з цього починається будь-яке лікування. Чуйність і турбота — це коли про кожного відвідувача клініки пам’ятають, немов про близьку людину, переймаються його станом, щиро цікавляться самопочуттям. Так про це пишете ви у своїх відгуках: «Величезне спасибі всім співробітникам центру за увагу і турботу. Хвороби, з якими звертаються до вас, дуже не прості. Ваше чуйне, доброзичливе ставлення до кожного пацієнта додатково дає сили для боротьби з недугою».
3. Різноманітне й корисне для онкохворих меню з дієтичними стравами від нашого досвідченого шеф-кухаря: щодня ми готуємо збалансовані страви, що дають відчуття рідної кухні і допомагають проходити лікування в ресурсному стані. Одна з наших пацієнток пише у відгуку: «Особливо хочу відзначити роботу харчоблоку клініки, оцінюю їх роботу на «відмінно». Не у всіх санаторіях представлено таке різноманітне меню, як тут. Смачно, ситно і різноманітно. Я всі новорічні свята провела в клініці і різноманітним достатком страв мені дали відчуття домашнього святкового столу».
4. Затишок в коридорах клініки, холах, куточках відпочинку та палатах стаціонару дає пацієнтам відчуття рідної домівки: тут є все для вашого комфорту — від чайника з трав’яним чаєм та зручних автоматизованих ліжок до технічного оснащення та кнопки виклику медперсоналу в будь-який момент доби. Ви відгукуєтесь про це так: «Хочу сказати величезне людське спасибі всьому колективу клініки за ваше вміння створити затишок, теплу обстановку. Хотілося б відзначити і дизайн приміщення, все зі смаком, радує око, що важливо! Якби це був профілакторій, а не клініка, де перебувають хворі… не життя, а казка була б!»
5. Професіоналізм персоналу — від прибиральниці до головного лікаря, кожен має займатися своєю справою, бути в ній кваліфікованим та обізнаним спеціалістом. Якість вашого лікування є пріоритетом для вас, тож для цього ми створили команду досвідченого медичного та обслуговуючого персоналу. Один з наших клієнтів сказав про це такими словами: «Висока кваліфікація лікарів, середнього медскладу, координаторів, адміністраторів створює впевненість і бажання лікуватися у вас. Рівнятися на ваш центр повинна вся українська медицина».
Свіжі відгуки пацієнтів TomoClinic ви можете прочитати тут — так само, як і залишити свій. Вдячні вам за кожне тепле слово на адресу TomoClinic.